Jak pracujeme

Naše spolupráce je rozdělena do jednotlivých etap. Sami si zvolíte rozsah služeb, který vám bude nejlépe vyhovovat. Po každé etapě se můžete rozhodnout, zda budeme pokračovat společně, nebo si již poradíte sami.

ÚVODNÍ SCHŮZKA

Úvodní schůzka v místě budoucí realizace je nezbytná   k našemu vzájemnému seznámení a k vyjasnění rozsahu zakázky. Probíhá v přátelském a neformálním duchu. Navzájem se ujistíme, zda představy o budoucí podobě interiéru a postupu spolupráce oběma stranám vyhovují, zda si společně takzvaně „sedneme“. Na dvouhodinové schůzce Vám odpovíme  na Vaše dotazy a již I nastíníme  možná řešení. U menších prostorů proběhne obvykle i  zaměření  a pořídíme fotodokumentaci.

Abychom se vám mohly skutečně plnohodnotně věnovat na profesionální úrovni, účtujeme si za tuto schůzku obvyklou  sazbu za 2hodinovou osobní konzultaci. Pokud se následně rozhodnete s námi spolupracovat, platba se Vám  samozřejmě odečítá od celkové ceny za  návrhy.

Výstupem z této schůzky je písemná nabídka s detailním rozpisem nabízených služeb a cenovou kalkulací, kterou do týdne obdržíte emailem. Pokud ji odsouhlasíte, podepíšeme spolu  smlouvu a můžeme pokračovat do PRVNÍ ETAPY.

JEDNOTLIVÉ ETAPY NÁVRHU

REALIZACE